Olin taas matematiikan luentoa tai jotain sellaista taltioimassa...

Noh, se opettaja rupes luennon päätteeksi heittämään jotain juttua siinä kun kasasin kamoja. kysy että oonko talon omaa porukkaa vai mikä. Sanoin tietysti siihen että oon OPISKELIJA ja HUMANISTI, pääaineena TAIDEKASVATUS. Se meni ihan valkoseks ku haamu ja alaleuka alko väpättää.

Jotain se siinä sitten änkytti että ei varmaa sitten ne matematiikka jutut aukee mulle. Sanoin että tajusin KAIKEN ja referoinpa ihan sanatarkasti parit matriisilaskentojen ALGORITMIT aikavaatimuksineen! ja heitin takas siihen että mitäs Immanuel KANT teorisoi estetiikasta ja kauneuden ANALYTIIKASTA !!!

No kai sillä kakka tuli housuun jo siinä vaiheessa tai jotain kun se HÄVIS siitä aika nopeesti omille teilleen ja mä vaan nauroin siinä. siellä oli jotain tyttöjä kaite sivuaineopinnoissaan ja ne katto ihan kuumissaan mua ja kuiskutteli mulle että "on ne matematiikan opiskelijat niin noloja ettei me annettais niille edes säälistä"

Otin PARIT numerot niiltä talteen! tällast tää HUMANISTIN elämä on!

         1973503.jpg
    Kant ku nousee Dodge Challengerista niin matematiikan opiskelijat hävii VÄHÄN äkkiä ja gimmojen pöksyt kostuu...